Mathilde_ Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hei! Jeg har dessverre ikke nedtrekks apparat hjemme i stuen min, finnes det øvelser som jeg kan gjøre i stedenfor nedtrekk m smalt grep? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Chins/pull-ups Mathilde_ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathilde_ Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Å... Kun det? Jeg har ikke kommet så langt at jeg klarer en hel en gang ennå Men jeg jobber med saken, så da får jeg trene negative repetisjoner da Tusen takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Denne ville jeg anbefalt om du ikke klarer en chin/pull enda Mathilde_ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.