Gosler Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei. Jeg er en gutt på 177cm og ca.99kg og har det siste året gått ned 20 kg og er 21 år gammel. Nå har jeg begynt på universitet, så det blir endel alkohol så progressen har stoppet opp uten at jeg har gått noe opp i vekt. Har nå bestemt meg for å gjøre en god innspurt igjen å droppe alkohol, spise sunnere og trene for å komme i sommerformen. Jeg prøver å få trent 1 gang hver dag, styrke eller cardio noen ganger også to økter. På matfronten er jeg veldig usikker på om jeg gjør det riktige, har blitt endel usunn mat men har strammet opp dette de siste ukene. Det går for det meste i: kylling/biff + grønnsaker til middag. Frokost og lunch er som regel en skål med musli og skummet melk + frukt. Kjenner stor forskjell fra tidligere, når det gikk i pizza og kebab og diverse usunne og ferdige måltider. Kjenner at jeg går i underskudd i kalorier, sliten osv. Dette er vell noe kroppen blir vant med antar jeg? Har noen tips om jeg gjør det riktig? Jeg skal ned i vekt, dermed spiser jeg lite kcal. Trener hvertfall 6 ganger i uken. Tar alltid proteinshake etter trening, og mulitvitamin og omega3 til frokosten. Noen tips på om dette er en god fremgangsmåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Joda, det høres greit ut, bortsett fra at jeg ville spist noe mer proteinrikt til frokost og lunsj også. Hvis du føler deg veldig sliten kan du jo droppe cardioen en dag og heller bare spise litt mindre. Men ikke dropp styrketreningen da - den er viktig for at du skal se trent ut når du får fjernet fettlaget som ligger over musklene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.