Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet, men siden det har med trening å gjøre så :)

Tidligere etter trening har jeg fått blodutredelser på skuldrene, ikke blåmerker, men slike som nesten ligner på ett rødt sugemerke. Postet spm om det på facebook og fikk beskjed av venner som trener at det var pga de "putene" som ligger på skuldrene når man tar beinpress på apparat.

Men, i går etter trening, oppdaget jeg ett stort ett langs buen på ene skulderbladet mitt, og igjen sier de fleste at det er normalt, selv om de ikke ante hvor de kunne komme fra. MEN, ingen kan si meg HVORFOR!

Så i fare for å virke dum, hvorfor får jeg slike blodutredelser etter trening? Håper noen kan svare, for jeg blir helt ærlig litt skremt når det skjer :/

Fortsetter under...

• 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...