Gå til innhold

Veid maten en hel dag.. og dette ble resultatet!


Mette L

Anbefalte innlegg

Eneste som er anderledes i dag en andre vanlige dager er rundstykkene,smør,ost og syltetøy. Bruker ikke spise dette til kvelds på en vanlig dag! Som regel blir det bare en skive med litt ost eller makrell på.

Men tenker at det jeg har spist i dag er bra og at det blir bra med ca 500 i underskudd ?

post-3351-14440844900932_thumb.png

post-3351-14440844901272_thumb.png

post-3351-14440844903757_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at vektendring må sees over tid. Fra en uke til en annen kan endringer skyldes væskenivå og hvor mye ufordøyd mat du har igjen i systemet når du veier deg.

Dersom du har et underskudd på 500 kcal pr dag bør du på sikt gå ned i vekt. Hva er din vekt og høyde i dag?

Det kan nok være lettere å holde planen din om du fordelere kaloriene bedre over måltidene og ikke over halvparten til kvelds. Prøv også å få i deg litt mer rene proteinkilder fra kjøtt, fisk og egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-)

Jeg har holdt på en stund men ikke veid maten på lenge, problemet mitt tidligere var at jeg ikke fikk i meg nok mat! Det hadde jeg ikke fått denne dagen heller om ikke jeg hadde tatt det kveldsmåltidet.

Jeg sliter generelt med å få i meg nok mat. orker veldig lite av gangen og finner ikke tiden til å spise oftere.

Jeg er 165 høy og vekta viser nå 60 kg.

Trener styrketrening 4-5 dager i uken og prøver å gå en rask tur på ca 5,7 km 5 dager i uken. Bruker i underkant av en time på den turen. Grusvei og noen killerbakker underveis!

Men jeg skal prøve hardere å spise mer på dagen...prøver å få i meg 4 egg hver dag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...