Gå til innhold

Erfaringer med InBody 720


kpfaaland

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd store forskjeller i InBody sine resultater. Jeg har fulgt "oppskriften" når det kommer til forberedelser, og testen ble tatt på omtrent samme sted i syklusen. Likevel påstår den at jeg har gått opp 6-7 kg i muskler på en 3ukers periode. Så jeg vil tro det kan være store feilmarginer ute å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd store forskjeller i InBody sine resultater. Jeg har fulgt "oppskriften" når det kommer til forberedelser, og testen ble tatt på omtrent samme sted i syklusen. Likevel påstår den at jeg har gått opp 6-7 kg i muskler på en 3ukers periode. Så jeg vil tro det kan være store feilmarginer ute å gå.

Hei :-) du er velkommen til å scanne resultatene til oss på [email protected] så skal vi se på dem ,gjerne med en beskrivelse av hva som har skjedd mellom testene . Dette hørtes veldig feil ut ...Vi har valgt å gå ut med alle studier vi får tak i .. du kan se dem her

http://www.bodyanalyse.no/Studier

Vanskelig for oss som leverandør å kommentere enkeltresultater når vi ikke har vært inne i prossessen med testingen og testforberedelser og vi velger derfor å forholde oss til studier som er gjort på blant annet norske sykehus , idrettshøykoler osv .

InBody 720 er en svært nøyaktig maskin og regnes som den mest nøyaktig. Den bruker IKKE noe estimering av resulatene basert på kjønn , alder eller at man må trykke inn om man er standard eller atletisk på forhånd .

Når det er sagt så er det vanskelig å måle en menneskekropp og det finnes IKKE noen målemetoder som er helt nøyaktig , men på linken jeg har lagt ved kan du lese om at uavhengige forskere har funnet ut at InBody er veldig nøyaktig , hurtig og nyttig .

email oss gjerne på [email protected] når du /dere har tester som dere føler aviker så skal vi se igjennom dem og prøve å gi noen korte kommentarer.

Lykke til med trening ,kosthold og testing :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...