Gå til innhold

Hjelp til trenings program


Patrick

Anbefalte innlegg

Hallo!

Er det noen som ville hjulpet meg å lage et treningsprogram som er basert på å forbrenne mest mulig fett. Har gått ned fra 86kg til 67 kg. Det er bare ved jogging og spise litt sunnere en før. Men jeg har så mye 'løst' fett på megen som jeg vil ha bort.

Så jeg trenger et treningsprogram som er basert på fett forbrenning, og muskelbyggende samtidig.

Gjerne en 'anbefalt' kost plan også! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Er det noen som ville hjulpet meg å lage et treningsprogram som er basert på å forbrenne mest mulig fett. Har gått ned fra 86kg til 67 kg. Det er bare ved jogging og spise litt sunnere en før. Men jeg har så mye 'løst' fett på megen som jeg vil ha bort.

Så jeg trenger et treningsprogram som er basert på fett forbrenning, og muskelbyggende samtidig.

Gjerne en 'anbefalt' kost plan også! :cool:

Hvor høy er du?

67 kilo er ikke akkurat mye, så en "fettforbrennende diett" er kanskje ikke det du først og fremst burde satse på.

Dersom du heller setter deg muskelbygging som mål, og klarer å gjennomføre dette uten å legge på deg så mye fett vil du mest sannsynlig få et mye bedre resultat. Fettprosenten vil jo også da automatisk bli lavere, siden andel muskler øker :)

Treningsprogram som kan være greit å følge i begynnelsen finner du her:

http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/

Kosthold: Finn ut hva du vedlikeholdsnivået ditt er (der hvor du hverken går opp eller ned i vekt), legg deg ca på dette nivået. Fokuser på et ganske høyt proteininntak og spe på med karb/fett etter behov. :)

her har du en grei kalkulator: https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575

Siden du har gått ned såpass mye fra før (veldig bra jobba, forresten) vil du nok komme til å legge på deg litt i begynnelsen, men dette vil i hovedsak være vann/glykogen..

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...