doingading Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jente, 20 år, trent kondisjon, fjellturer, styrke osv skikkelig siden sommeren 2011. Ligger nå på rundt 59-61kg. Trener fullkropp 3 ganger i uken, da jeg ikke likte 2-split. Kostholdet er ganske bra, men jeg burde fått litt mer protein i kostholdet. Har nå et veddemål om å holde meg unna søtsaker (is, potetgull, godteri, brus osv), så er ikke noe av det i kostholdet. Er noen ganger trøtt og sliten på dagen og blir ofte tappet for energi når det nærmer seg slutten av ei styrke/kondisjonsøkt, så mye at jeg ikke klarer å fullføre det jeg skal. Er det noen som har tips til hvilke kosttilskudd jeg trenger? Ser mange tar zma, bcca etc. Er dette nødvendig? merker folk forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette er egentlig både veldig lett og veldig vanskelig og svare på. Ingenting er nødvendig, alt kommer an på hva målet ditt er. Vil du få i deg mere protein men sliter med det igjennom kosten kan du ta protein tilskudd. Får du i deg nok trenger du det ikke. Spiser du et kilo appelsiner om dagen trenger du tvilsomt vitamin-c tilskudd. Du ser hva jeg tenker på? Men når det gjelder å være trøtt på dagen, eller få et lite spark i baken før/under trening, som jeg tolker posten som finnes det jo en jungel av tilskudd en kan ta før trening som inneholder koffein og ellers diverse ting avhengig av hvilket produkt. Når det gjelder ZMA så er det litt for og imot egentlig, spiser du jevnt over sunt og variert og ellers tar multimineral tilskudd ser jeg ikke helt poenget med å prioritere det på ofte trange budsjett, men mange hevder de sover bedre og har mindre kramper. BCAA er bare aminosyrer, dette får du igjennom maten og proteintilskuddene nå om dagen er full av det i tillegg, men mange ønsker å bruke dette når de er på fastende perioder for å tilføre aminosyrer uten og bryte fasten. Før, under og etter trening til de starter å spise for dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jente, 20 år, trent kondisjon, fjellturer, styrke osv skikkelig siden sommeren 2011. Ligger nå på rundt 59-61kg. Trener fullkropp 3 ganger i uken, da jeg ikke likte 2-split. 1. Kostholdet er ganske bra, men jeg burde fått litt mer protein i kostholdet. Har nå et veddemål om å holde meg unna søtsaker (is, potetgull, godteri, brus osv), så er ikke noe av det i kostholdet. Er noen ganger trøtt og sliten på dagen og blir ofte tappet for energi når det nærmer seg slutten av ei styrke/kondisjonsøkt, så mye at jeg ikke klarer å fullføre det jeg skal. Er det noen som har tips til hvilke kosttilskudd jeg trenger? 2. Ser mange tar zma, bcca etc. Er dette nødvendig? merker folk forskjell? 1. Da kan du kjøpe proteinpulver, eventuelt spise mer kjøtt o.l. 2. Ikke nødvendig. Med mindre du spiser fet fisk hver dag vil jeg anbefale tran, selolje eller lignende. Hvis du ikke går i solarium eller er mye i sola anbefales det en god del vitamin D. Du får litt av det fra tran, men gjerne ikke nok. Multivitamin er greit for å være på den sikre siden, men hvis du spiser veldig sunt og variert så trenger du det ikke. Ellers er jo kreatin en sikker vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Går man ikke opp i vekt av kreatin? Eller har jeg hørt feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 På gymgrossisten får jeg valg mellom : Blandet protein Eggprotein Myseprotein Kaseinprotein Soyaprotein Hva er det jeg bør kjøpe? hører mange skryter av myo protein men har ikke helt skjønt va forskjellen på den proteinen og andre er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Går man ikke opp i vekt av kreatin? Eller har jeg hørt feil? Jo men det varierer, og er ikke nødvendigvis mye. Jeg merker lite til det. Uansett så er det vann, så det har jo ikke noe å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 På gymgrossisten får jeg valg mellom : Blandet protein Eggprotein Myseprotein Kaseinprotein Soyaprotein Hva er det jeg bør kjøpe? hører mange skryter av myo protein men har ikke helt skjønt va forskjellen på den proteinen og andre er? MyoProtein er 50 prosent myse og 50 prosent kasein. I tilleg smaker det jævlig digg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 MyoProtein er 50 prosent myse og 50 prosent kasein. I tilleg smaker det jævlig digg:p Okei, så myoprotein er verdt pengene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Jo men det varierer, og er ikke nødvendigvis mye. Jeg merker lite til det. Uansett så er det vann, så det har jo ikke noe å si Åja, okei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Okei, så myoprotein er verdt pengene? OG, jeg trenger en bra side å kjøpe myoproteinet fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Preben35 Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 OG, jeg trenger en bra side å kjøpe myoproteinet fra http://myrevolution.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 http://myrevolution.no/ alt var jo så og si utsolgt såvidt jeg kunne se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.