Gå til innhold

Proteinpulver


Elisaflisa

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med valg av proteinpulver?

Jeg er en jente på 24 år som trener stryke 3-4 ganger i uken, pluss noe lette kondisjonsøkter. Jeg er ute etter et proteinpulver jeg kan bruke gjennom hele dagen (morgenen, før og etter trening, kveldstid) som har en overkommelig pris, høyt proteininnhold, lite kalorier og lite karbohydrater og er god på smak. Jeg blander med vann.

Jeg har tidligere brukt Whey gourmet sjokolade og vanilje, Whey Cooler rasberry og Metapure Zerocarb. Syns disse er gode på smak og innhold, men ønsker noe billigere dersom det er mulig.

Jeg har tittet litt på Muscle Troponin hos x-life.no eller Whey-80 hos gymgrossisten..

Er det noen som har noen råd og vink? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whey 80 smaker ikke så bra. ihvertfall med sjokoladesmak. I Sverige har dem kampanje enda med whey 100 fra proteinbutikken 2x4kg 800 svenske. og den er nokså god. er litt kcal i denne. Iherb.com har utallige proteinpulver som smaker bra og er ikke dyrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey 80 smaker ikke så bra. ihvertfall med sjokoladesmak. I Sverige har dem kampanje enda med whey 100 fra proteinbutikken 2x4kg 800 svenske. og den er nokså god. er litt kcal i denne. Iherb.com har utallige proteinpulver som smaker bra og er ikke dyrt :)

Skal til Sverige for første gang på flere år til helga og tenkte da at jeg kunne raske med meg noe proteinpulver derfra, hehe :)

Den Whey Cooler Rasberry som Elisaflisa nevner høres jo god ut - blander du den i vann Elisa? (ikke meningen å kuppe tråden din forresten) :) Ellers skal jeg sjekke på iherb.com :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye godt du kan få i Sverige. Complete protein 3 fra Fairing er meget god i alle smakene jeg har smakt (sjokolade, jordbær, blåbær). Ellers syns jeg Micro Whey fra SELF er ganske grei og billig. Ellers har de jo Gold Standard fra Optimum Nutrition, men den har samme pris som i Norge, så der sparer du kun på kursen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til Sverige for første gang på flere år til helga og tenkte da at jeg kunne raske med meg noe proteinpulver derfra, hehe :)

Den Whey Cooler Rasberry som Elisaflisa nevner høres jo god ut - blander du den i vann Elisa? (ikke meningen å kuppe tråden din forresten) :) Ellers skal jeg sjekke på iherb.com :)

Ja blander den i vann. Den skummer og klumper seg noe, og kan smake litt kunstig. Likevel syns jeg den er ok, fordi den er "tynn" og minner om saft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om hva som er best av Fast eller Muscle troponin fra x-life? Frister med Fast, koster kr 999 for 9 kg mens den andre kan brukes 24/7. Detta ekke lett

Lol. Begge kan brukes 24/7/365. De der "designerproteinene" er butikkenes beste luretriks for å tyne litt ekstra cash ut av nybegynnere. Gå for 9kg til 999,- du. Det er bra kilospris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...