Gå til innhold

Vond korsrygg etter knebøy.


OhMickey

Anbefalte innlegg

Kjenner nå at jeg løftet litt skeivt tiligere idag på treninga, driver ennå å øver på rett teknikk i speilet, har nesten akkurat begynt med denne øvelsen etter en veiledningstime med trener.

Nå har jeg relativt vondt i korsryggen, sånn litt spredt utover hele. Så hva gjør jeg nå? Skal jeg ta det med ro, tøye, knekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har igrunn samme problem og er litt nysgjerrig på hva det kan være. Jeg tror selv at det har noe med at jeg har vekten for langt fremover når jeg går ned slik at jeg bruker korsryggen til å løfte når jeg går opp igjen.

Jeg har gått ned i vekt for å øve meg på teknikken, håper det skal hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Men smerten gikk over etter 1 dag. Men skal se om jeg får filmet teknikken min en dag hvor det er litt mindre folk der. Jeg kjente at jeg bøyde meg litt framover på vei opp pga litt tunge vekter for meg. Skal gjøre som deg å gå ned i vekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...