Gå til innhold

Tynnere armer?


Stine94

Anbefalte innlegg

Lurte bare på om det er noen som har noen tips angående å få slankere armer? Dette er noe jeg alltid har vært missfornøyd med. Er sterk, løfter rundt 50 kg i bekpress blandt annet, men armene ser bare dvassene og utrent ut. Har hørt at mange repitisjoner av øvelser skal hjelpe, men er usikker på om dette stemmer.

Er det noen som har noen tips og råd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurte bare på om det er noen som har noen tips angående å få slankere armer? Dette er noe jeg alltid har vært missfornøyd med. Er sterk, løfter rundt 50 kg i bekpress blandt annet, men armene ser bare dvassene og utrent ut. Har hørt at mange repitisjoner av øvelser skal hjelpe, men er usikker på om dette stemmer.

Er det noen som har noen tips og råd? :)

Reiner med at du tenker på myten om at "flere repetisjoner gir lange slanke muskler", dette er som sagt en myte, utseende på musklene dine er genetisk bestemt. Som konstantinovos sir, skal man få slankere armer må man gå ned i fett prosent, eller eventuelt kvitte seg med muskelmasse, noe som jeg reiner med du ikke er interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil få tynnere armer så vil jeg si som de ovenfor sier at du må kanskje ned i fettprosent. og hvis du får mer muskler på armene vil de nok automatisk se strammere og kanskje mindre ut også på grunn av at muskler har mindre volum enn fett. Mindre fettprosent+ mer muskler= mer trente armer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger. :)

Er vel bare å få ned fettprosenten. Trener styrke 2 ganger i uken og løper 3 ganger i uken ca. Etter som det nettopp har vært påske kan jeg vel ikke skryte av kostholdet mitt akkurat heller, så kanskje her nøkkelen ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...