Gå til innhold

Cheesecake


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må være proff på å piske eggehviter vettu;) Jeg gjør det for hånd, siden jeg føler jeg har mer kontroll da, men gjøres lett med elektrisk håndvisp/kjøkkenmaskin. Bare å sjekke ofte. Eller følge den her How to Whip Egg Whites into Stiff Peaks | eHow I tillegg er det viktig å blande inn forsiktig. Bruk 1/3 metoden. Først blander du inn 1/3 så voldelig du bare vil. Så folder du inn 1/3 til, så den siste 1/3. Da skal den være rimelig luftig (y) Jeg brukte også vaniljekesam isteden for vaniljeproteinpulver, siden jeg ikke hadde. det. Og 2 bokser cottage cheese blei jo 100g mindre, siden boksene er blitt mindre :mad: Ellers fulgte jeg oppskrift til punkt å prikke :) Jeg syntes faktisk den var FOR luftig, skulle gjerne hatt litt mer substans. Har en proteinpulverboks på vei for blant annet det^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være proff på å piske eggehviter vettu;) Jeg gjør det for hånd, siden jeg føler jeg har mer kontroll da, men gjøres lett med elektrisk håndvisp/kjøkkenmaskin. Bare å sjekke ofte. Eller følge den her How to Whip Egg Whites into Stiff Peaks | eHow I tillegg er det viktig å blande inn forsiktig. Bruk 1/3 metoden. Først blander du inn 1/3 så voldelig du bare vil. Så folder du inn 1/3 til, så den siste 1/3. Da skal den være rimelig luftig (y) Jeg brukte også vaniljekesam isteden for vaniljeproteinpulver, siden jeg ikke hadde. det. Og 2 bokser cottage cheese blei jo 100g mindre, siden boksene er blitt mindre :mad: Ellers fulgte jeg oppskrift til punkt å prikke :) Jeg syntes faktisk den var FOR luftig, skulle gjerne hatt litt mer substans. Har en proteinpulverboks på vei for blant annet det^^

ja kan nok være at jeg tok alt egghvite på en gang :/ så drepte den kanskje litt da. ja skal prøve vanilje kesam istede for tror jeg i helgen :) tusen takk for fine tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...