kRisi Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hei. Har fått en liten strekk på innsiden av låret. Muligens jeg fikk den under en intervalløkt der jeg dro i litt for hardt. Jeg har hatt en treningfri helg, men merker idag under trening (rolig 4 km jogg) at jeg merker litt smerte og irritasjon. Merker nesten ingenting når jeg går vanlig tur. Spørsmålet er vel egentlig om jeg skal kutte ut trening eller fortsette å trene med det? Har startet trening til muligens oslo halvmaraton ( følger dette treningsprogrammer, er på uke 2. http://www.oslomaraton.no/Treningsprogram/Treningsprogram%20Halvmaraton%201.pdf ) Hvor lenge bruker slike skader å vare, kan jeg trene med den, eller kan det bare bli værre? -kRisi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kRisi Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ingen? :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.