Gå til innhold

Hvor mye underskudd?


katari

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle forsøke meg på kaloriunderskudd for å se om jeg fikk av magefettet litt raskere/redusere fettprosenten , i kombinasjon med styrke 3 ganger per uke, kondistrening 2 ganger per uke.

Jeg er 164 Høy, 60 kg. I følge kalorikalkulatoren bruker jeg alt fra 1600-2000 kalorier per dag. Jeg har en jobb som krever mye gåing, løfting, bæring, bøying, men jeg vet ikke om dette er lett eller middels aktivitet. Det variere jo sikkert litt, en rolig dag på jobb står jeg mer enn en hektisk dag- jeg går/sykler som regel minst en vei til /fra jobb på 2,5km.

Bør jeg legge underskuddet til hviledagene, eller kan jeg gå litt på underskudd hver dag, og hvor mye bør jeg beregne for å få god effekt, men samtidig ha nok energi til både trening, jobb og familien:)

Jeg jobber hver dag - søndag og annenhver lørdag. og trener slik:

uke 1 løpe-styrke-hvile-løpe-styrke-hvile-løpe

uke 2 styrke-hvile-løpe-styrke-hvile-løpe-styrke

Noen som vil se kjapt på dette og komme med noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...