Gå til innhold

Forskningsideer


nano

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden dette er et forum fullt av kreative og engasjerte mennesker, spør jeg dere etter noen ideer. Jeg er medisinerstudent og har søkt på forskerlinjen. Skal på opptaksintervju i løpet av oktober, og ser for meg at det er positivt om jeg har noen ideer til hva jeg kan forske på. Jeg er derimot ikke fullt så kreativ, og vet ikke helt hva jeg kan forske på. Føler at alt er "utforsket".

Temaer som interesserer meg er selvsagt trening, kosthold og gjerne den psykiske delen av dette som feks spiseforstyrrelser. Psykiatri er et spennende fagområde!

Men innenfor trening/kosthold... Noen ideer til hva som trengs å forskes på? Så jo dokumentarer om steroidebruk i USA (Bigger, stronger and faster?), og blei jo litt fasinert over dette også..

Alle innspill tas i mot med glede! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm SO jealous :wub: Hadde ikke spiseforstyrrelsen ødelagt så mye for meg, så hadde jeg mest sannsynlig studert medisin idag - DET er surt å tenke på det...Men det er aldri for sent da :D

Lavkarbo er jo i vinden som aldri før, og her er det MYE som er uoppklart - særlig mtp. spiseforstyrrelser...Dette er kun personlige preferanser, men spiseforstyrrelser og lavkarbo er noe jeg hadde syntes vært spennende å vite mer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...