Gå til innhold

Spørsmål ang smerter !


Eivind88

Anbefalte innlegg

Hei !

Sliter med litt smerte på to steder i kroppen, som vist her med røde prikker:

post-693-14440841320273_thumb.jpg

Får bare vondt i armen på mark/rygg/biceps dagen min. Virker som det kommer fra en muskel ca på albuen som er vond å ta på, men smerten stråler opp til biceps. Får dette kun på trening og kjenner det ikke ellers.

Vondt i ryggen får jeg om jeg sitter med krommet rygg for lenge. Eks sitter å tar notater på forelesning. Kjennes ut som område jeg har markert "sovner" samt at jeg får ganske store smerter i resten av ryggen. Går over om jeg slutter å sitte framoverbøyd/krummet. Kjenner ingen til det på trening.

Noen som har noe peiling på hva dette kan være ? Plager meg ikke nevneverdig nokk til at jeg har oppsøkt lege. Enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, hatt det lenge? Tatt håndbakk i det siste? er typiske steder og få smerter etter håndbakk... Som regel muskelstrekk

Og det med ryggen, prøv og sitt litt mere oppreist.. Er nok bare at du har en dårlig holdning når du sitter : )

Har ikke tatt noe håndbakk nei.

Japp, får det når jeg har dårlig holdning.. men er litt plagsomt uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i albuen på samme sted, kun høyre arm. Funnet ut at det kommer hvis jeg kjører chins med underhåndsgrep, mark m høyre supinert, roing m underhånd osv.. styrer jeg unna dette går det greit.

haha... kjører alle de øvelsene på den dagen jeg får vondt... fml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...