Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ekstrem? Det er jo bare 2 x 4x4 intervall ila en uke, er det ekstremt?

Som som sagt over her, man MÅ ikke ha med kondisjonsbiten :)

Det som er så ok med RYP er at da får du regnet ut hvor mye du skal øke hver trening på hver øvelse, i tillegg til råd om kosthold etc. Jeg har ikke trent noe særlig før, og begynte med dette for 4 uker siden. Jeg merker STOR forskjell allerede i styrke :) Datteren min på snart 15 trener også sammen med meg, og hun liker det også kjempe godt :)

Så eg kan trene RYP uten å ha med kondisjonsdelen?:)

Einaste kondisjon eg har er at eg pleier å jogge 5-10 minutt før eg begynner med styrke, går det bra?:)

Fortsetter under...

Om du ikke liker kondisjonstrening og i tillegg ikke er interessert i å gå ned i vekt, ser jeg absolutt ikke poenget i å tyne deg gjennom flere intervalltreninger i uken. Du kan fint fokusere kun på styrketrening, og heller jogge 5-10 min som oppvarming. Anbefaler likevel dynamisk oppvarming eller mer spesifikk oppvarming for øvelsene du skal ta. Dette kan jo komme i tillegg til den generelle oppvarmingen din.

Ja, at eg jogger 5-10 minutt så litt dynamisk oppvarming? :)

Så eg kan trene RYP uten å ha med kondisjonsdelen?:)

Einaste kondisjon eg har er at eg pleier å jogge 5-10 minutt før eg begynner med styrke, går det bra?:)

Klart du kan :)

Bare å sette i gang, det er helt topp! Jeg gleder meg til hver eneste trening :)

Klart du kan :)

Bare å sette i gang, det er helt topp! Jeg gleder meg til hver eneste trening :)

HERLIG ! tenkte eg skulle jogge 5-10 minutter og ha litt dynamisk trening før eg begynner med styrke. hørt at det er bra med dynamisk styrke før styrke :D

forresten, veldig domt spørsmål, men eg har som sakt ikkje så masse peiling ... lurer på korleis eg kan finne utav ka dei forskjellige øvelsane er i ryp programmet?

I grunnprogrammet for eksempel er det dissa øvelsane:

Mage

Knebøy

Skråbenk manualer

Roing bredt

Arnoldpress

Bicepscurl

Tricepspress

Men skråbek manualer, bicepscurl, tricepspress osv, det veit eg ikkje korleis eg utfører?:) har du ei side å anbefale der eg kan lese om dei ulike øvelsane?

Annonse

Du finner alle øvelsene i RYP her også

Jeg har måttet bytte ut skråbenk med benkpress, og roing med stående roing med stang siden jeg trener hjemme ennå, med det gikk helt fint :) Spurte inne på RPforumet og de sa vertfall det var ok alternativ, så da kjører jeg bare på :)

Og du, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;):p

Du finner alle øvelsene i RYP her også

Jeg har måttet bytte ut skråbenk med benkpress, og roing med stående roing med stang siden jeg trener hjemme ennå, med det gikk helt fint :) Spurte inne på RPforumet og de sa vertfall det var ok alternativ, så da kjører jeg bare på :)

Og du, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;):p

ÅÅh, der stod jo alle øvelsene !! Tusen Takk !! :D

hehe, sant det :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...