Gå til innhold

Pt ?


eelise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nobro

I og med at halve norge skal stille i fitness og bli personlige trenere snart så tror jeg du må være forberedt på en bransje med MYE konkurranse om kundene. Du må virkelig skille deg ut om du skal gjøre butikk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at halve norge skal stille i fitness og bli personlige trenere snart så tror jeg du må være forberedt på en bransje med MYE konkurranse om kundene. Du må virkelig skille deg ut om du skal gjøre butikk på det.

så du vil si det ikke lønner seg? :) eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var berre ein kommentar til det fiktive hardcoremiljøet her inne.

Alle jentene skal stille i BF 2013 og resten av folketskal bli PT. Ingen her inne drikker, speler spel eller et vanlig mat. Eit under at Norge ikkje har gått tom for mager-kesam og havregryn enda.

Men jeg vil jo bli PT uansett? .. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

Hvis det er det du vil og det er noe du har tenkt nøye gjennom så må du jo bare kjøre på. Men vær som sagt klar over at du må skille deg enormt ut. Skal det være lønnsomt så må du starte for deg selv og gjøre deg unik på markedet. Skal du bli en helt vanlig PT ansatt av en senterkjede er det ikke særlig lønnsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er det du vil og det er noe du har tenkt nøye gjennom så må du jo bare kjøre på. Men vær som sagt klar over at du må skille deg enormt ut. Skal det være lønnsomt så må du starte for deg selv og gjøre deg unik på markedet. Skal du bli en helt vanlig PT ansatt av en senterkjede er det ikke særlig lønnsomt.

Hva legger du i lønnsomt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Hva legger du i lønnsomt? :)

At det på lang sikt gir deg en stabil/forutsigbar og god inntekt (over 400k i året) . Tenk på at du skal bli eldre. Kanskje kveldsjobbing på et gym ikke er et mest ideelle når du har to barn og er gift feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det på lang sikt gir deg en stabil/forutsigbar og god inntekt (over 400k i året) . Tenk på at du skal bli eldre. Kanskje kveldsjobbing på et gym ikke er et mest ideelle når du har to barn og er gift feks.

aa, skjønner :) Men okei, over til tråden min da, blir jeg PT om jeg tar det kurset/utdanningen gjennom afpt og er det bra? eller vet du noe om det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett at dei har øvd på VT. Eg er ikkje imponert over nivået. Eg ville heller tatt ein skikkelig utdannelse. Har ein på jobben som tok utdannelsen i Sverige, skal høre med han kva navnet på skulen var. Tok 1 år, men er mykje meir omfattende enn i Norge. Med forelesere frå Karolinska institutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett at dei har øvd på VT. Eg er ikkje imponert over nivået. Eg ville heller tatt ein skikkelig utdannelse. Har ein på jobben som tok utdannelsen i Sverige, skal høre med han kva navnet på skulen var. Tok 1 år, men er mykje meir omfattende enn i Norge. Med forelesere frå Karolinska institutt.

Hva er VT? :wub:

Blir nok ikke utdannelse i utlandet uansett, blir nok helst bergen da.. :) Men det er jo etter hva jeg legger i det selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vektertorget.

PT-utdannelse begynner å bli ganske utvannet, no er det mulig å omtrent "kjøpe" utdannelsen. Men er du dyktig pleier det å åpne litt dører.

Det er vell sånn at man kan bli så dyktig som man legger i det selv også tenker jeg :) Vil man bare ta et kurs og ikke er interessert kommer du ikke langt uansett, men med riktig instilling og interesse tenker jeg man kommer langt med et sånt kurs :) Bare lurte på om det lønnet seg i og med det koster over 40k :) Men så man blir PT med det "kurset"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, PT er såvidt eg har forstått ikkje ein beskyttet tittel.(kan være at eg tar feil her) Men det er alltid greit å ha nokre papirer på at du har vore gjennom grunnleggende ting som du kan bygge videre på med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, PT er såvidt eg har forstått ikkje ein beskyttet tittel.(kan være at eg tar feil her) Men det er alltid greit å ha nokre papirer på at du har vore gjennom grunnleggende ting som du kan bygge videre på med erfaring.

Ja, jeg tenker å bygge videre på det, derfor er jo det bra å ha det "på papiret" selvom "alle" kan bli det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...