slakkis Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei. Jeg er en jente på 22 som aldri har trent styrke i hele mitt liv. jeg har vært syk i mange år og derav sengeliggende helt frem til jeg ble frisk i november 2011. Nå er jeg lei av å være svak og vil trene styrke. Men jeg er jo helt lost i styrkeverden. er det noen snille mennesker her som har lyst til å hjelpe meg med å sette opp et nybegynner program ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MJF Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hei! Her er en veldig fin innføring i styrketrening for nybegynnere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slakkis Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne_ Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Standardsvar når det kommer til nybegynnere, men det må jo sies: https://www.tn.no/ryp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.