Gå til innhold

Boost til gymmen!


Frode B

Anbefalte innlegg

Hallo...

Jeg er stått opp fra de døde her ( influensa) :eek:....

Å er igjen gløden på å nå topp formen, er det noen som har gode tips angående prod som gir energi og trøkk på gymmen?

Jeg har blan.ant testet Berzherk, men synes ikke det er noe gøy å føle seg helt speeda hele kvelden etterpå, hørt om noe som heter Ampe it, men her ikke kjennskap til dette....noen tips??

Er nok litt sensitiv i kroppen, jeg merker å hvis jeg bruker Kreatin Monohydrate, akkurat som du tar en kopp kaffe for mye...

Skal jo være helt ærlig å si at jeg ønsker jo meste mulig styrke og trøkk på trening, men jeg vil gjerne forsøke å ha en sunn kropp, å ikke tilføre ting som har bieffekter.

Mulig det er mange som har gode ideer som gir bra trening for flere? Setter stor pris på svar:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting du kan prøve som ikke involverer stimulanter i det hele tatt er å time karbohydratinntaket bedre. Mange opplever fallende energi om man spiser for mye karbohydrater før trening. La det gå minst 2-3 timer etter siste måltid med mye karbohydrater før du trener og ta bare en liten shake med BCAA og 10 gram karbohydrater (gjerne en halv banan eller 1 dl juice) rett før trening. Da unngår du fallende blodsukker rett før og under treningen.

Alternativt kan du prøve biorytme dietten der du ikke spiser store mengder karbohydrater før trening i det hele tatt og inntar nesten alle karbohydratene etter trening og på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...