Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Cruns apparat::)

20kg x 10

20kg x 10

20kg x 10

Nedtrekk::)

40kg x 10 x 3 synes dette er skikkelig hat tungt, må da snart bli sterker her, søren er jo blå i fjeset nå jeg tar de siste tre stk;)

Beinpress::)

90kgx 10 x 3

100 x 10:thumbsup:

Mage skrå apparat::)

10kg x 10 x 2 rep.

Brystpress::)

25 x 10 x 3 rep.

Biceps::)

8kg x 10 x 3 rep

Rompe apparat::)

20kg x 10 x 2

skulderpress med hantler::)

6kg x 10 x 3

Row::)

40 x 10 x 3 rep

pure strength:

12,5 x 10 x 3

dette er et program jeg kjører tre ganger i uka, men er et riktig sammansatt program for å få en stram og muskuløs kropp, tar knebøy og utfall hjemme med hantler på 6 kg de dagene jeg ikke trene dette programmet!

Fortsetter under...

Som nybegynner vil du få fremgang av bare å se på vektene(satt litt på spissen), så om du er tidlig i treningskarrieren din, så vil du oppleve fremgang og legge på deg litt muskler.

Men husk at skal legge på deg muskler,så må du øke belastningen, men jeg ville heller ha funnet meg ett ferdigoppsatt program.

For eksempel: www.tn.no og trykk deg inn på RYP :)

Som nevnt ovenfor vil du stort sett uansett ha fremgang når du er ny :)

Fullkroppsprogram kan være smart å begynne med så du får muligheten til å trent alle muskelgruppene flere ganger i uken, da holder det jo gjerne med kun en øvelse per muskelgruppe.

Vil jo anbefale deg og starte opp med markløft og knebøy så fort det lar seg gjøre:)

Vær nøye med korrekt utførelse av øvelsene og husk progresjon på øktene, hvis ikke står du fort på stedet hvil :)

Lykke til!

Som nevnt ovenfor vil du stort sett uansett ha fremgang når du er ny :)

Fullkroppsprogram kan være smart å begynne med så du får muligheten til å trent alle muskelgruppene flere ganger i uken, da holder det jo gjerne med kun en øvelse per muskelgruppe.

Vil jo anbefale deg og starte opp med markløft og knebøy så fort det lar seg gjøre:)

Vær nøye med korrekt utførelse av øvelsene og husk progresjon på øktene, hvis ikke står du fort på stedet hvil :)

Lykke til!

takk for svar , jeg trener knebøy, men gjør det hjemme med hantler på 6 kg de dagen jeg ikke trener fullkroppsprog. Men har ikke prøvd markløft!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...