Gå til innhold

Forsvaret og kosttilskudd


Edvartsen

Anbefalte innlegg

Hei, river liv i denne tråden igjen siden jeg skal i forsvaret i Januar :) Lurer bare på om alle de "Super pwo'ene" som nå er kommet til Norge er noe forandret på? Om de har noen effekt i det hele tatt? Tenker spesielt på "No-explode 2.0", "Ripped Freak" og "Redweiler"?

Og til dere som har vært i forsvaret, hvilken pwo brukte dere og hvordan av de "lovlige" pwo'ene som selges over disk i Norge syntes dere er best?

Jeg startet dagen med å spise en skikkelig god frokost med egg og havregrøt.

Problemet med boostere er at du treffer veggen hardere, hverdagen i forsvaret kan til tider være krevende og vil kreve fokus og hvis du får "dumpen" i en sånn krevende situasjon så kan du i verstefall sette ditt eller andres liv i fare.

Er å sette det litt på spissen, men man må også huske de negativene sidene ved å kjøre i seg PWO over lengre tid.

Det som skjer er at PWOen mister effekt og man kompenserer med å ta mer og vil da til slutt begynne å få den store skjelven.

Mitt beste tips er å spise godt og målrettet samt ta med deg egg og masse mat i form av en matpakke, du vinner i lengden på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Produkter som inneholder noe i denne listen her er ulovlige, produkter som ikke har noe stoffer som står på den listen skal det gå greit med.

Ga dette svaret til en annen en som lurte men skal utdype det litt bedre;

Stoffer, da tenker jeg på ulovlige midler, vil bli lagret i kroppen i en kort stund, 72timer pluss/minus.

Er en god del som tenker at "hey, er jo over 72 timer til jeg er ferdig på perm,så jeg kan jo ta litt" og ryker på en smell ved mistanke. Det som skjer er at de tar DNA prøver fra hårsekkene fra hodebunnen, de hårsekkene er i stand til å lagre informasjon om DNA strukturen og kan ved det se hva du har hatt i deg det siste halvåret pluss/minus

Litt informasjon om selveste delen av testingen, dette er en ekstern lenke som jeg fant ved et raskt googlesøk.

Ekstern lenke

Så i teorien så kan moren din samle sammen hårsekker fra hårbørsten din og sende inn til testing for å finne om du driver med ulovlige stoffer. Hvis man har tilgang til diverse sikkerhetsmagasiner så kan man også lese om det i månedens utgave, nå har ikke jeg magasinet her -.-

Håper dette var utfyllende nok.

Mvh

Pro JB

Fra en annen som spurte om det hvis du titter litt lengre opp i tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hadde jeg hatt den kunnskapen jeg sitter med i dag, det året jeg var i grønt, hadde jeg benyttet meg mye av det jeg hadde tilgjengelig på leir. Uendelig med mat så lenge det var måltid, gode muligheter for trening i alle formater og pålagt optimal hvile.

Husker jeg hadde med meg noe form for kreatin på innrykket ( creatine superarnold megahulk 3000 yippie kayey mother"#¤# ellernosånt), og det viste seg at narko-sør hadde like lite peil på tilskudd som jeg hadde.

Det du kan gjøre ved tvil er å ikke ta med tilskuddet på innrykket, men istede avvente til neste perm, og deretter ta med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...