Caped Skrevet 10. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2012 Det er karbohydrater i så og si alt, så for min del har jeg nesten kuttet ut alle direkte kilder med unntak av grønnsaker og begrenset mengde frukt. Igjen, på iherb.com kan du bestille masse ting med sjokosmak. Ikke bare proteinpulver, men også feks stevia dråper med sjokoladesmak. Hvis jeg på liv og død må ha sjokolade hender det at eg blander de dråpene inn i mager kesam, pluss en ts 100% kakao og litt kakao nibs (også fra iherb) og får neeeesten sjokolademousse. Hvis du drikker melk går det an å erstatte mocc iskaffen med vanlig hjemmelaget kakao - 100% kakao pulver, ekstra lett melk og noen dråper stevia sjokolade! Skal prøve det:) blir vel å bestille div. fra iherb nå har som regel sjelden søtsug, bortsett fra at jeg liker å ha en drikk å supe til. Jeg sliter vel mer med saltsug:S jeg krydrer all mat noe sinnsykt, og mulig mye krydder inneholder salt slik at jeg er blitt avhengig. Men prøver å kutte drastisk på salt nå. Løsningen blir å drukne maten i hvitløk:D haha, jeg er litt sånn at all mat er god med hvitløksdressing på.. Så da blir det hvitløk både i kesamen og maten. Hender at kjæresten klager litt da:P hele huset lukter hvitløk. Men hvis jeg sniker hvitløk inn i hans mat også så går det bra.. bluenun 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5642-spiser-jeg-for-lite-kcal/page/2/#findComment-199036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.