scmiscmi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Om noen har tid Tips til å øke matinntaket? Jeg har til nå trent mye i sal , men satser nå på styrketrening. frokost: 06.30: havregryn med jordbær eller blåbær, og cottege cheese, mandler. strør over litt kanel. eller tre knekkebrød, 2 proteinlapper med pålegg, spørs hva jeg har tid til. mellommåltid: 0.8.30-9.00 blir jeg ofte sulten igjen. Akkurat nå er jeg i praksis i hjemmesykepleien, så tiden kan være knapp mellom pasienter. Men har med proteinbar, men ikke hver dag. Noen annet forslag som man kan spise fort i bilen? lunsj: 12.00, middag fra dagen før, 3 knekke brød med magerost, philiadelfia ost eller annet pålegg. Havre gryn, 4 riskaker med magerost, kjøtt pålegg, tar da mye pålegg på ( en pakke med kjøttpålegg). middag ca 16.00-17.00. kjøtt av noe slag, grønnsaker, ris, fullkornasta, proteinpannekaker, hjemmelaget lasange ol. Kveld: 20.00 -21.00: cottege chees med bær, nøtter eller knekke brød med pålegg. Jeg veier 52 kg og er 1.68 høy, så burde få på meg litt mer muskler. Spiser jeg for lite? Burde jeg legge inn noen protein pulver? Liker helst å få i meg næring gjennom mat :)Men tilskudd er jo greit også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 mellommåltidet tid kan feks være proteinpulver med havregryn i is 30-50gram havregryn. Shake og drikk! Evt skyr og frukt? Vanskelig å si om du spiser for lite for du skriver ikke mengdene, for alt jeg vet kan det der være enten 1400kcal eller 4000kcal. Diett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scmiscmi Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Ja sant skriver jo ikke mengde.. Havregryn om morgene veier jeg ikke, bare fyller en skål . Middag, så blir det fks en kyllingfile, og grønnsaker, spiser lite ris. Men som sagt vet ikke nøyaktig mengde. Men blir fort sulten igjen tar ca 2-3 timer så er jeg sulten. I følge min vennine spiser jeg alt for lite:wub:... Har med meg frukt. Har prøvd skyr, men det er litt kvalmende. Men skal ta med meg shake i bilen . Sånn valg av mat, virker det ok? er egentlig veldig matlei for tiden, men bruker en del av oppskriftene på kriweb . Skal sjekke på diett.no. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.