ChristinaGJ Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Jeg trenger hjelp. Jeg er zumbainstruktør 3 ganger i uken og trener 1 time styrke før disse timene. (+ 1-2 ganger i helgen) Men har ikke noe å gå etter. Vet ikke hva jeg skal trene pr dag, så blir litt av hele kroppen hver gang. Jeg bruker disse øvelsene: Knebøy Goblet squats Beinpress Lår curl Dips til benk Triceps Ext. Sående roing Nedtrekk push ups Sit ups i skråbenk Mageøvelse m. Hantl. (stående, strekker ned til siden) Pga at jeg er instruktør vet jeg ikke hvor tungt jeg skal ta for å ikke bli helt gele under zumbatimene.. (Men tar det litt på følelsen) Tar nesten 10x3 på alt. Trenger hjelp med å vite hva jeg bør ta på samme dag, og evt. om det er noen andre øvelser som er bedre... Håper på svar. Mvh Christina Siter
Oddis Skrevet 6. mars 2012 Skrevet 6. mars 2012 Hvorfor ikke bare kjøre dette? http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/ Går over 3 dager og gir god forklaring på hvordan du bør legge progresjonen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.