Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er glad i å løpe og håper på å løpe halvmaraton i år,men di to siste gangene på mølla så har jeg måttet gi meg etter ca en mil fordi venstre skulder ble ond hver gang venstre fot traff mølle,tenker med gru på hvordan det ville kjentes på asfalt,noen som har noen råd?Er en dame på 43 år.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5404-vondt-i-skulderen-ved-l%C3%B8ping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være om du er stiv eller har muskelknute i skuldra... Har fått vondt ofte jeg også når det har vært tilfellet, og det er fordi når du blir tungpusted, så puster jeg ofte med brystet og ikke magen, og da har jeg fått vondt i den muskelen..

Kan være om du er stiv eller har muskelknute i skuldra... Har fått vondt ofte jeg også når det har vært tilfellet, og det er fordi når du blir tungpusted, så puster jeg ofte med brystet og ikke magen, og da har jeg fått vondt i den muskelen..

Takk for svar,kan stemme,har astma så sliter noen ganger med å holde flyten i pusten,skal være obs på å puste med magen neste gang jeg kjenner det.

Annonse

dette har jeg også slitt mye med, men har også fått mye sting/hold etter kort tid.

jeg venter alltid 2 timer med å trene etter måltid. noen av dere som har noen gode råd om dette?

Utenom å ikke løpe rett etter et måltid, er det eneste jeg kan tenke meg er: ikke spis et ''tungt'' måltid før du løper. For min del får jeg veldig fort sting//hold om jeg har spist noe ''tungt'' og løper ikke så lenge (1,5t) etterpå. Godt mulig det er en indivduell sak, men for meg Går det derimot fin fint å løpe så tidlig som en time etter et lett måltid :thumbsup::D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...