Gå til innhold

Avslutte deff.


Atbs

Anbefalte innlegg

Jeg er nå inne i enn deff som skal gå over 12 uker (er halvveis) og ligger på ca 1000 kcal om dagen. Det jeg lurer på er hvordan jeg riktig skal avslutte dietten for å unngå å legge på meg fettet som er tatt bort. Har prøvd å finne litt rundtomkring på nettet men de fleste skriver om en "normal" slankediett for folk som ikke trener noe spes. Hvor mye (kcal) skal jeg øke med over hvor lang tid ? og bør jeg holde meg til samme type mat som jeg har holdt på dietten under økningen eller bør jeg begynne å legge inn "vanlig" mat ? ( spiser nå havregryn til frokost og ellers ris, brokkoli og kylling)

Håper på lærerike svar :)

xoxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jeg ville anbefalt er å begynne å øke med feks 200kcal i uka, lite i allefall for da finner du fort ut vedlikeholdsnivået ditt etter hvert.

Hva JEG syns er best er at diettmat og ellers er det samme, det er bare mengden som er forskjellen. Du kan jo begynne å ete andre ting ,er ikke noe problem med det. Men bare vær obs på at kcal på mye rart blir for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...