Gå til innhold

Hoppetau, noen som bruker det som del i utholdenhetstrening?


Hefor

Anbefalte innlegg

Har gått til anskaffelse av et, og satser på og bruke det i tillegg til elipsemaskin og innesykkel, da tredemøllen jeg ønsker meg er utenfor vår økonomi enn så lenge.

Skjønner at det kan bli kjedelig i lengden, men foran TV kan jeg holde på i det uendelige(..........), da det er eneste da jeg ser på TV-faktisk, men forventer at jeg i starten ikke vil være i stand til og holde på lenge,- selv om jeg er godt trent i forhold til joggeutholdenhet.

Dere som har brukte/bruker det,- kan det påvirke joggeformen positivt,- være med på og få opp farten? Eller kan det vli som med spinning,- litt for "tunge ben" om man bruker det for mye?

Og selvsagt, det viktigste. Har dere noe "Program" og følge. Fra (godt trent) nybegynner til videreutvikling? Hvordan variere man m.a.o..Bare "hopp opp og ned" kan jo bli LITT kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du ser av linken til Piraya er hoppetau supert om du bare klarer å bruke det :)

Angående program ville jeg anbefalt deg f.eks: Hoppe i et minutt, et visst antall push-ups (noe du klarer), hoppe i et minutt, planken i et minutt, hoppe i et minutt, push-ups på nytt... eller lignende. Da varierer du og får trent styrke samtidig, og du blir fort sliten. Hvilke styrkeøvelser er naturligvis opp til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...