Gå til innhold

Martin berkans tilnærming til styrke trening


Simen84

Anbefalte innlegg

Martin Berkans tilnærming til styrke trening,

Martin står støtt ved at dette er noe som fungerer utmerket, resultatene han har vise til lyver heller ikke. Må si jeg liker den enkle tilnærmingen han har, rå styrke og lev fett prosent! Jeg for min del kan godt tenke å trene litt mer en dette, nettop fordi jeg liker å trene :)

Ønsker med dette å dra i gang en diskusjon ang han trenings filosofi

Martin`s rpt standar program:

Dag 1

Mark 1 sett 3-5 rep + 10% dropp

Chins 2 -3 sett

Millitærpress 1 sett 8rep

Roing 3 sett

Dag 2

Benk 2 sett 5-8rep

Skrå press 2 sett 8rep

Biceps 2 sett 10rep

Triceps 3 sett 10rep

Dag 3

Knebøy 2 sett

Leg curl 3 sett

Leg ex 2 sett 15rep

Legger rest pause

mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regnet med det, personlig hadde jeg nok ikke "kjørt meg ut" på 1 sett militærpress f.eks, eller 1 sett mark. Men det er min ydmyke mening, rett og slett for lite volum på baseøvelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte dette programmet selv da jeg IF'et med opplegg fra MB. Det lave volumet skyldes nok at det er tiltenkt perioder med kaloriunderskudd. Jeg husker selv at jeg måtte ned i knestående på slutten av noen økter for å hente meg inn igjen. I balanse eller overskudd er nok ikke dette volum nok til å slite ut en normalt trent person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...