Gå til innhold

usikker, noen som kan gi meg noen få tips?


Aaen

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på om det blir "for mye" og ha tung styrketrening 3 dager i uken og så ha kondisjonstrening i form av ski og jogging de andre dagene? pluss at rundt 28 mars starter jeg med MMA trening samme dager som styrke :p er dette bra eller ikke? grunnen til at jeg føyer til kondisjonstrening er fordi jeg skal prøve meg på halvmarathon eller kanskje helmarathon til sommeren itilleg til å få "strandkropp", altså ned i vekt :p

takker på forhånd for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du bli god i? ski og jogging, eller MMA og styrketrening? Mitt forslag: kutt ut ski og jogging. Tren styrke 3 ganger i uka ilag med MMA. da for du plenty med styrke og kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du bli god i? ski og jogging, eller MMA og styrketrening? Mitt forslag: kutt ut ski og jogging. Tren styrke 3 ganger i uka ilag med MMA. da for du plenty med styrke og kondisjon.

Om han vil trene mot 1/2/helmaraton, så ville det vært dumt å kutte ut jogginga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men går det med at jeg for eksempel jogger søn, tir, tor, og har styrke man, ons, fre frem til mma starter opp igjen? har lyst til og få bedre kondisjon itillegg til og brenne litt ekstra fett :p

I mine øyner blir det litt motstridene..Vist du vil satse hel/halv maraton, så synest eg at du bør vente med, eller i hvertfall trene minimalt med styrke. Fordi dess større muskler, dess meir oksygen trenger du. Kommer selvsagt an på hvor seriøst du skal satse på det. Mitt forslag: Gjer deg ferdig med maraton og så kjør på med styrke og MMA;) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...