Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler deg, som Helenina sier, å bruke andre søtningsstoffer i tillegg. Stevia har en liten bismak hvis det blir for mye, og det merker i hvert fall ikke jeg noe til ved å blande to eller flere søtningsstoffer. Anbefaler å gå til innkjøp av natreen, hvis du ikke allerede har det. Den er i flytende form, varer lenge, og er billig ift. hvor mye søtsmak man får ;)

Jeg tar vanlig mager kesam med vaniljepulver. Bruker bittelitt honning som søtning :) Er ikke så glad i kunstig søtning eller raffinert sukker. I begynnelsen brukte jeg en hel teskje med honning, men nå er det bare en halv om ikke mindre. Det blir mer enn søtt nok.

Annonse

Jupp, ekte vaniljepulver er nok det aller beste! Men jeg er veldig glad i sukker, nesten uansett kilde til det :p

Me too, men jeg blir så utrolig aggressiv av sukker :confused:. La merke til det når jeg fikk i meg en brownie på sånn pinne sak. Ble kjempesint for ingenting etterpå :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...