Gå til innhold

Tilbakemelding - Knebøy (once againg)


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ryggen er for horisontal, men det bruker å løse seg når man hiver mer vekt på stanga (siden tyngdepunktet da forskyves bakover). Prøv uansett å sette deg litt mer bakover.

Jeg er kanskje litt i svima her, hva mener du med horisontal? Er det det at jeg ikke har nok svai i korsryggen? Også er jeg litt redd for å tippe om jeg setter meg lenger bak :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Med high bar blir du litt langt frampå ja. Hadde ikkje vore noko problem med low bar sidan stanga ligg lengre nede på ryggen.

  • Tenk at stanga skal vandre rett opp og ned midt over føtene. På videoen har du stanga høgt og er framoverlent ein god del. Då hamnar stanga over tærne og du får vekta på feil plass.

  • Du byrjar bra når du går ned med å få rumpa bak og ut, fortsett med det.

  • Her ser du forskjellen på high og low bar. Kva som er best må du finne ut av sjølv ved å prøve deg fram, men ver obs på forskjellane i teknikk. Venstre er frontbøy, midten er high bar, høgre er low bar. Overkroppen må vere meir vertikal med high bar for å få stanga rett over føtene.

  • squat5.jpeg

  • Om du ser på deg i bunnposisjon så minner det meir om low bar enn high bar. På biletet ser du og den stipla linja som indikerer kvar vekta ligg. Du skal ikkje ha all vekt på hælane, men stanga bør ligge midt over føttene sånn at du har god balanse.

  • Du er framleis ganske høgt med hoftene. Det byrjar bra, men etter kvart stoppar du bevegelsen i beina og fortsetter ved å la overkroppen falle framover. Med låg vekt er det ganske liten fare ved å gå lengre ned. Skal du bli meir mobil må du nesten gå lengre ned for at kroppen skal bli vant med det. Ned til parallell bør vere eit minimum

  • Om du ikkje går heilt ned så ikkje la overkroppen duppe ned når det stoppar. Når hoftene ikkje går lengre ned stoppar du bevegelsen og går opp igjen.

  • Vanskeleg å sjå ryggen godt, men det er nok framleis forbedringspotensial i forhold til aktivering av hoftene og halde spennet i ryggen. Kjenner du at det drar i hamstrings eller oversida av låret når du stoppar i botn?

  • Den som filmar kan godt stå nærmare og få heile deg med på skjermen. Med så låg oppløysing blir det ganske smått. Om det er brukt kameratelefon kan den kanskje stillast inn med høgare oppløysing for eit meir detaljert bilete.

    Ellers er det absolutt framgang å spore. Stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Med high bar blir du litt langt frampå ja. Hadde ikkje vore noko problem med low bar sidan stanga ligg lengre nede på ryggen.

  • Tenk at stanga skal vandre rett opp og ned midt over føtene. På videoen har du stanga høgt og er framoverlent ein god del. Då hamnar stanga over tærne og du får vekta på feil plass.

  • Du byrjar bra når du går ned med å få rumpa bak og ut, fortsett med det.

  • Her ser du forskjellen på high og low bar. Kva som er best må du finne ut av sjølv ved å prøve deg fram, men ver obs på forskjellane i teknikk. Venstre er frontbøy, midten er high bar, høgre er low bar. Overkroppen må vere meir vertikal med high bar for å få stanga rett over føtene.

  • squat5.jpeg

  • Om du ser på deg i bunnposisjon så minner det meir om low bar enn high bar. På biletet ser du og den stipla linja som indikerer kvar vekta ligg. Du skal ikkje ha all vekt på hælane, men stanga bør ligge midt over føttene sånn at du har god balanse.

  • Du er framleis ganske høgt med hoftene. Det byrjar bra, men etter kvart stoppar du bevegelsen i beina og fortsetter ved å la overkroppen falle framover. Med låg vekt er det ganske liten fare ved å gå lengre ned. Skal du bli meir mobil må du nesten gå lengre ned for at kroppen skal bli vant med det. Ned til parallell bør vere eit minimum

  • Om du ikkje går heilt ned så ikkje la overkroppen duppe ned når det stoppar. Når hoftene ikkje går lengre ned stoppar du bevegelsen og går opp igjen.

  • Vanskeleg å sjå ryggen godt, men det er nok framleis forbedringspotensial i forhold til aktivering av hoftene og halde spennet i ryggen. Kjenner du at det drar i hamstrings eller oversida av låret når du stoppar i botn?

  • Den som filmar kan godt stå nærmare og få heile deg med på skjermen. Med så låg oppløysing blir det ganske smått. Om det er brukt kameratelefon kan den kanskje stillast inn med høgare oppløysing for eit meir detaljert bilete.

    Ellers er det absolutt framgang å spore. Stå på! ;)

Du er så snill som alltid gir så gode tilbakemeldinger, du begynner vel å bli lei nå, men. Hehe. Men hva er hamstrings? Jeg kjenner det spenner godt i låra hvertfall, og jeg får ingen smerter i ryggen eller noe annet sted. Det eneste er at jeg er veldig sår i ryggen etter denne øvelsen, for uansett hvordan jeg legger stangen så treffer den knokene på ryggraden, eller knokene på skulderbladene.

Men er det farlig å utføre øvelsen slik jeg gjør nå? Jeg mener, jeg SKAL få den til, men har ikke lyst til å kutte den bort fra programmet selvom jeg må øve på teknikk. Og jeg merker jo den tar godt i beina.

Og helt ærlig, så skjønner jeg ikke helt forskjellen på low bar og high bar, gaah, jeg begynner å bli litt fortvilet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er så snill som alltid gir så gode tilbakemeldinger, du begynner vel å bli lei nå, men. Hehe. Men hva er hamstrings?

Det er difor eg er på FB. :p

Hamstrings er musklane på undersida av låret. Om du står rett opp og ned og bøyer deg framover utan å knekke i ryggen så kjenner du at dei drar. Det er ofte dei pluss musklane på oversida av låret som forhindrar mobilitet til å halde ryggen rett.

Jeg kjenner det spenner godt i låra hvertfall, og jeg får ingen smerter i ryggen eller noe annet sted. Det eneste er at jeg er veldig sår i ryggen etter denne øvelsen, for uansett hvordan jeg legger stangen så treffer den knokene på ryggraden, eller knokene på skulderbladene.

Det er bra, det er låra som gjer mest jobb på knebøy. At du blir sår på ryggen er eit teikn på at du har stanga på feil plass. Det er sjølvsagt litt individuelt kor lett den er å plassere, men den skal ligge på musklane, ikkje skjelettet. Eg synest det er lettare å finne riktig plass med low bar.

Som han nemner er det normalt mindre vondt med low bar enn high bar. Og ein grunn for deg å prøve.

Men er det farlig å utføre øvelsen slik jeg gjør nå? Jeg mener, jeg SKAL få den til, men har ikke lyst til å kutte den bort fra programmet selvom jeg må øve på teknikk. Og jeg merker jo den tar godt i beina.

Med låg vekt er det grense for kor mykje du kan skade deg. Eg ville venta med å legge på vekt til du har fått teknikken på plass. Sidan du ikkje går lengre ned enn du gjer vil du og unngå å miste for mykje spenn i korsryggen, det vil forhindre problem. På sikt må du jobbe med å gå lengre ned. Problemet med å ikkje gå langt nok ned er at det blir større belastning på knea. Jo lengre ned du går, jo meir er det hofter og lår som overtar. Samtidig blir det vanskelegare å halde ryggen i spenn jo lengre ned du går.

Og helt ærlig, så skjønner jeg ikke helt forskjellen på low bar og high bar, gaah, jeg begynner å bli litt fortvilet :p

Håpar videoen eg posta lenke til over her hjelper litt. Det er snakk om å få stanga så langt ned på ryggen som du kan. Du kjem kanskje ikkje like langt ned som på videoen, men gå så langt du kjem. Du må kanskje ta litt breiare grep og. I tillegg bør du gå over til å ha tommelen over stanga. Ein viktig ting å merke seg ved low bar er at du må bøye deg meir fram med overkroppen sidan det er ryggen som skal halde vekta, ikkje armane. Det går fint å halde stanga med hendene når det er lette vekter, men etter kvart som det blir tyngre vil du merke at du absolutt ikkje vil ha vekt på armane. Dei er der kun for å støtte opp og halde stanga på plass.

Ta det litt etter litt så blir det nok bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...