Gå til innhold

(body)pump


Lab06

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg synes pump-timer på treningssenter er artige og liker denne formen for styrketrening. Nå driver jeg i hovedsak med utholdenhetstrening til vanlig (spinning og løping) og smeller inn en mer ordinær styrkeøkt i ny og ne. For å få litt mer motivasjon til å trene mer styrke tenker jeg å starte med pump, som altså er styrketrening av utholdene art (mange repetisjoner, store muskelgrupper, mange ulike øvelser). Vil denne formen for styrketrening bidra til økt muskelvekst? Eller er det kun eksplosiv styrketreing med færre reps (5-10) som gjør susen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går fast på pump, og prøver å øke vekter, men er ikke så lett på alle øvelsen pga så mange reps. Men føler selv det er fin trening og i tillegg er det kjempegøy! (spesiellt når jeg har tyngst vekter av hele "klassen" :D)

Edit; ser for meg at økningen må stoppe etterhvert, da de stengene vi bruker (ihvertfall der jeg går) ikke veier noe som helst, og de tåler ikke allverden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...