Gå til innhold

Floor Press


Mads

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mange som klarer seg fint med 20kg-plater på stangen, men om brystkassten din er for stor kan du jo enten brukte slike aerobics-kasser eller support-stengene i et safety rack. Jeg "emulerer" floor press på vanlig benk da jeg føler at jeg holder spennet bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senteret har ikke safety rack, og aerobic-kassene er låst inne på et rom -.-

Jeg får bruke noen klosser under da, funker selv om det er tungvint

Funker med en stabel med vekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som klarer seg fint med 20kg-plater på stangen, men om brystkassten din er for stor kan du jo enten brukte slike aerobics-kasser eller support-stengene i et safety rack. Jeg "emulerer" floor press på vanlig benk da jeg føler at jeg holder spennet bedre der.

Godt tips :) Funker sikkert helt ypperlig for meg når jeg får på 10 kgs platene :wub: Ikke lenge til det altså:D Bytta til stang på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri noe spesielt ut av floor press, så jeg kjører heller benk til 90 grader. Da får jeg skikkelig strekk i brystet og jeg trenger ikke å slippe spennet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...