Gå til innhold

Ferskis på styrketrening, need ur help


Newt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger noen enkle gode råd fra dere flinke folk her inne, håper noen har tid til å svare.

Jeg har to hovedmål; ned i vekt og litt strammere i ramma. Siden sommer har jeg gått ned 8-9 kg ved å jogge, og dette trives jeg egentlig med. Det jeg tenkte var at det hadde vært lurt å støtte opp dette med litt styrketrening ved siden av.

Utfordringen er at jeg ikke bor i nærheten av noe senter og med bikkje og full jobb så blir tiden utenfor jobb stort sett tilbragt hjemme. Når hund er luftet, eller vi har jogget, så er det middag og annen hjemmesysling og jeg har ikke lyst til å dra fra hunden enda mer... Så det bør være noe som kan utføres hjemme. Har ikke noe utstyr nå, men noen vekter eller lignende skal jeg alltids få kjøpt :)

Er 164 cm og veier nå 61-62 kg, og det går sakte men sikkert nedover men er jo fortsatt litt rund i kantene og rumpe og mage kunne jo vært strammere, høhø. Leste den rumpetreningsartikkelen som ble lagt ut for litt siden, og den var jo nyttig :)

Så, har noen noe tips til øvelser/program? Jeg er så dårlig på å vite om øvelser, hva som lønner seg, hvor mange osv så det blir liksom bare noen sit ups, planke eller noe om jeg prøver selv.

Alle tips og råd mottas med stor takknemlighet :))

(Eventuelle skriveleifer gir jeg ipaden skylden for, den retter alt og ingenting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...