Gå til innhold

Vet ikke hvor jeg skal begynne!!!


Tonje M

Anbefalte innlegg

Har innsett for lenge siden at jeg ikke er fornøyd med kroppen,og samboeren mener at jeg er kroppsfikksert,så jeg trenger gode råd for og sette sammen et treningsprogram og kanskje et kostholdprogram.

Jeg fødte en gutt for 1 1/2 år siden,så jeg har fortsatt den "babymagen" enda.

Jeg er 1.58 cm og 70 kg men jeg har en kraftig beinbyggning,motivasjonen er på bånd fortiden.

Så håper noen kan hjelpe meg og finne en motivasjon,tipps til trening og til hvordan jeg kan spise(spiser ca 2 ganger pr dag)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og velkommen:)

Ett skritt nærmere allerede :)

Du har ca samme utgangspunkt som jeg når jeg begynte i slutten av august..

Var 74 kg og 156 høy..Nå veier jeg 58 kg:)

Er det noe spesiell grunn til at du spiser to ganger om dagen?

Hva spiser du da og hvor mye kcal ligger du på?

Jeg har variert litt i kostholdet og diettene de siste 6 mnd.. Men i hovedsak har jeg hatt kaloriunderskudd..

Hva er planen din for fremover?

Trene på studio, hjemme osv?

Litt lettere for oss å hjelpe deg hvis vi vet litt mer detaljert hva du spiser, og hvilken treningstype du ser for deg:)

Jeg vil anbefale ett grunnprogram :https://www.tn.no/ryp/kalkulatorer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spiser bare 2 ganger om dagen er at jeg ikke har matlyst rett og slett.

Jeg spiser faktisk ikke så mye,er småspist av meg,vet ikke hvor mye kcal jeg ligger på:/

Jeg skal kombinere studio og trening hjemme,treningstype vet jeg ikke enda,må ta hensyn til at jeg har dårlig rygg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...