tf Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Hm, kanskje jeg tar utfordringen din Atle. Mannen er i full gang med og undersøke ett emne jeg tydeligvis har tatt for gitt og muligens ikke oppdatert meg nok på... Vi får se hva jeg finner ut først, hehe:) I dag... Havregryn frokost med skummet melk og omega 3 og en frukt. Lunsj, karbonader, salat og annanas 1/2 liter skummet melk til. Før trening 1 boks mager kesam med blåbær og en banan med 2 ss vita hjertegod olje blandet i. Etter trening, 30 gram prot 40gram karb med lett melk. Middag 4 poteter mellomstore, salma laks, (kunne vært kjøtt, kylling eller torsk, karbonadedeig rundt 200 gram per porsjon. ) Relativt typisk dag egentlig. Ikke så veldig gjennomtenkt og nøye. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/446-hvordan-foresl%C3%A5r-du-jeg-skal-spise-fremover/page/2/#findComment-10350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.