Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker selv aldri proteinpulver som et TILSKUDD, men som en smakstilsetter/proteinkilde i kaker, havregrøt osv. Tenk heller på at kostholdet skal dekke behovet ditt. Angående mengde protein komme det helt ann på hva målet ditt er.

Proteintilskuddene til Norkost.no smaker bedre enn noen andre jeg har smakt! Og det tar gjerne litt tid før man blir vant til shaker uansett hvilken smak det er :) Bare hiv det nedpå en gang eller to, så blir det bedre etterhvert ;)

• 2 uker senere...

Sleit med det samme selv! Men kjøpte denne:https://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/100--Whey-Protein-3000g-Bringebær-Proteinfabrikken-16188-p0000008329.aspx..

Bland med fryste jordbær, melk, banan/kesam og VOILA! Deilig milkshake! :) Smaker bra!

Viss du har sjokolade protein, kan du blande den med kaffe! Det dreper mye av smaken! Bruk også banan/kesam.. Tar også mye av smaken og får bedre konsistens! :)

I've got the same problem. Og når jeg ikke liker noe, så spiser eller drikker jeg det ikke ;)

Men jeg har funnet ut at jeg bare har prøvd whey, altså myse, så jeg skal nok få prøvd ut proteinpulver fra andre kilder.

En ting som hjalp litt på da jeg prøvesmakte x-antall myseproteinprøver, var å tilsette (masse) natreen - kanskje verdt å prøve?

Annonse

Proteintilskuddene til Norkost.no smaker bedre enn noen andre jeg har smakt! Og det tar gjerne litt tid før man blir vant til shaker uansett hvilken smak det er :) Bare hiv det nedpå en gang eller to, så blir det bedre etterhvert ;)

Helt enig! Begge activate elite gold-smakene er helt fantastiske...:wub:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...