Annette Helene Tønnesen Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Annette's fredagscookies '' Det er tid for fredagskos, ingen fredag uten cookies kos'' - 3 hvitter - 3SS toppet sukrinmelis (20-30g) - 30g myoprotein Mocca Chocolate - 5g 100% kakao - 20g mandelmel - 50g mager kesam - 1ts økologisk bakepulver - Mange dråper stevia english toffee + rom essens(dette gir herlig og kraftig smak) - Et dryss himalaysalt, kanel og kardemomme --> Pisk hvittene(ikke helt stive), men sukrin. Bland alle ingrediensene sammens med hvittene og la røren svelle et par min før du lager cookies på et bakepapirkledd stekebrett. - Stekes på 180-190 grader et par min( jo mindre de blir stekt jo mer myke og browniesaktig blir de inni) - Som topping brukte jeg Original Philadelphiaost blandet med sukrinmelis, essens(rom+stevia english toffee)+litt vann. - Røra ble så god at jeg måtte spise litt av den med skje:) - Næringsinnhold (ja jeg regnet det ut for dere:D), dette er i hele deigen uten topping. Kcal: 271 Prot:51,8 Karb: 6,2 Fett: 4,3 Ellie00 1 Siter
Annette Helene Tønnesen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Skrevet 10. februar 2012 Jeg fikk ikke lastet opp bilde:P Siter
CaraMella Skrevet 10. februar 2012 Skrevet 10. februar 2012 Hvor mange coockies blir det av røra? Siter
Annette Helene Tønnesen Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Skrevet 10. februar 2012 Ligger ute på bloggen min med bilde:). 6 stk:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.