Gå til innhold

Hjelp til vektnedgang etter graviditet!!


Anbefalte innlegg

Etter jeg fikk datteren min (8mnd), så har jeg ikke klart å gå ned de siste kg, er akkurat som at kroppen min bare har lagt seg på en komfor vekt, å der blir den. Syntes dette er velsig frustrerende da jeg alltid har vært tynn og godt trent. Jeg trener 3 ganger i uka, 2 av dem spinning og den 3 styrke og kondisjon. Men føler desverre ikke at dette gjør noe utslag på vekten, merker selvfølgelig at jeg får bedre kondig og blir sterkere, men det stopper der! Er nok ikke flink nok med mat, men er ikke typen som orker å gå på streng diett. Jeg er villig til å forandre kostholdet mitt, men vet ikke nok om det til å "klare" det selv! Helt supert hvis noen ha noen gode råd å tips, til både trening og kosthold! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Madeleine:) Det spørs om du må gjøre noen små grep i kostholdet ditt. Kan du fortelle litt om hvordan kostholdet ditt ser ut idag? For å gå ned i vekt må man spise mindre kalorier enn man forbruker. Man må skape et kaloriunderskudd. Dette blir gjort på best måte om man vektlegger et høyt proteininntak og et moderat fett og karbohydratinntak. Styrketrening er også viktig for å bevare muskler og miste minst mulig av disse og mest fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...