Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en fråga.

På treningssenteret mitt står det at en gjennomsnittlig time bodypump forbrenner 490 kcal (trur jeg) eller så er det rett over 500. Jeg veit forbrenning vil avhenge av innsats, vekt, alder++ men likevel...

Jeg har siden jeg starta med treninga, sett at kcal lå på ca 800-1000 hver trening. Først trodde jeg det var pulsklokka mi som det var noe feil med. Men har nå fått en ny pulsklokke og den viser akkurat det samme.

Høres det ikke litt snodig ut å ligge på omtrent det dobbelte av det som reklameres for?

Hovedgrunnen til at jeg egentlig lurer, er at jeg tidligere har blitt alvorlig syk av at ei blodplate kollapset, så jeg er litt forsiktig til tider. Og blir jo nesten blir nervøs over at jeg konstant ligger å pulser for høyt :unsure:

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...