Gå til innhold

Kreatin + prework tilskudd


P_S

Anbefalte innlegg

Går nå på kreatin, cellexpand heter tilskuddet. Dette skal visstnok bare bli tatt før trening. Samtidig har jeg tidligere prøvd jack3d som har hatt veldig positiv effekt. Så kom jeg over denne artikkelen på iform i dag. Spørsmålet mitt da blir om jack3d utjevner sånn som artikkelen nevner kreatin effekten?

Takker for svar!

Artikkelhenvisning: http://www.iform.no/pub/art.php?id=1738

(Kreatintilskuddet: http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/muscle_cellxpand)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Banan Arne
tror du det går bra med horsepower også? skal egentlig ta kreatin før og etter trening, men vært litt usikker så kun tatt etter :p

Jeg vet ingenting om horsepower.. så det tør jeg ikke si ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å ta kreatin før trening da dette ikke er et hurtigvirkende tilskudd, så du vil ikke få noen effekt på treningen av kreatinen. Kreatin kan derimot redusere farten magesekken tømmes på, noe som KAN bety at opptaket av andre stoffer (f.eks de du har i pre-workout produktet) tar lengre tid. Dette er jo da ihvertfall litt uheldig siden man vil at pre-workouten skal gi rask og god effekt.

Selv tar jeg kreatinen min om kvelden hver dag bare for å ha det med i en rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk iallefall beskjed av han som driver kostilskudd butikken ved hausmanns gate i oslo, om noen kjenner til han å ta det før trening? Etter det jeg har hørt har han gått for å ha peiling på det han driver med. Skal innrømme selv at jeg syns det var litt rart? Noen andre som har noen peiling på akkurat det kreatin tilskuddet jeg tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Det er ingen grunn til å ta kreatin før trening da dette ikke er et hurtigvirkende tilskudd, så du vil ikke få noen effekt på treningen av kreatinen. Kreatin kan derimot redusere farten magesekken tømmes på, noe som KAN bety at opptaket av andre stoffer (f.eks de du har i pre-workout produktet) tar lengre tid. Dette er jo da ihvertfall litt uheldig siden man vil at pre-workouten skal gi rask og god effekt.

Selv tar jeg kreatinen min om kvelden hver dag bare for å ha det med i en rutine.

Gjelder det Kre-Alkalyn også? Jeg har hittil bare tatt det når jeg har trent! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...