Gå til innhold

Ned i fettprosent - kostholdsn00b trenger hjelp


KristineH

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt kostholdshjelp! Er normalvektig, kanskje litt på den tynnere siden av "normal". Fettprosenten ligger i nedre skikt av normal, og jeg er rimelig muskuløs til liten og tynn å være.

Etter å ha trent med tunge vekter ganske lenge nå, så har jeg fått synlige mageruter øverst på magen, sånn passe synlig tricepshode på utsiden av overarmen og jeg ser generelt mye bedre ut (yes!) og har fått en veltrent kropp. Men - jeg har lyst til å gå ned i fettprosent, men ikke i styrke. Vil gjerne se resten av magerutene! Må legge til at jeg spiser det jeg vil, når jeg vil, og har aldri fluktuert noe særlig i vekt, verken opp eller ned. Har aldri slanket meg, tenkt på å slanke meg eller i det hele tatt tenkt på det jeg putter i munnen annet enn at jeg prøver å unngå sukker (som er som dop for meg...) og mat med gjær i (magen går amok).

Hvordan skal jeg gå frem for å redusere fettprosent? Jeg har virkelig null peiling på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...