Gå til innhold

Matoppskrifter til en som nettop har fjernet visdomstann?


SaraM

Anbefalte innlegg

Kan kalle det en ufrivillig liquid diet, etter at jeg fjernet visdomstannen min (kirurgisk) klarer jeg ikke gape eller tygge så da blir det mye yoghurt, supper, smoothies og lett-is (hehe, det må være lov å unne seg noe når man syns synn på seg selv) ;)

Hare dere noen matforslag / oppskrifter til en som er på ufrivillig liquid diet? :)

Foretrekker ting som ikke er så høy i kalorier/karbohydrater da jeg ikke får trene eller være i anstengende aktivitet de nærmeste dagene :(

trenger spesielt et lunsjtips annet enn suppe (vet ikke hvordan jeg skal klare å få med meg suppe på skolen uten at det lekker i sekken nemlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med suppa på termos ;) Eller lag velling av lettkokte havregryn :)

smart! Det skal jeg :D Hadde faktisk helt glemt at det finnes noe som heter termos! Endte opp med å ta med meg havregrøt på boks, var litt skipt at den ble kald, må prøve å ha den på termos neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart! Det skal jeg :D Hadde faktisk helt glemt at det finnes noe som heter termos! Endte opp med å ta med meg havregrøt på boks, var litt skipt at den ble kald, må prøve å ha den på termos neste gang ;)

Do it ;) For min del, fikk jeg ikke ned mat i det hele tatt etter visdomstann-operasjon... Begge gangene levde jeg på pinne-is :confused: Så ut som utmagret krigsfange begge gangene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do it ;) For min del, fikk jeg ikke ned mat i det hele tatt etter visdomstann-operasjon... Begge gangene levde jeg på pinne-is :confused: Så ut som utmagret krigsfange begge gangene :p

huffamei! glad for at jeg i det minste får i meg bløt mat, takk og lov for smertestillende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...