Gå til innhold

Et par spørsmål om kosthold og abs


Broscience

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 15 år som har trent kondisjon i mange år, og begynte med styrke for ett år siden. Men det er noe jeg liksom aldri føler jeg får "ordentlig" svar på. I ca ett halvt år nå har jeg hatt synlige magemuskler, men de kan bli mye mer synlig. Er dessverre ikke av den typen som kan sitte i sofaen å spise pizza, sjokolade og potetgull og samtidig få den synligste six-packen, som en av kompisene mine..

Her er noe jeg har lurt på lenge:

Å få ordentlige synlige magemuskler tar lang tid, og man må ligge i kcal underskudd lenge, eller kort?

Det er karbohydratene som legger seg på magen og ikke fettet?

Etter man har ligget i kcal underskudd, så skal man ligge i overskudd for å bygge muskler,

forsvinner ikke de synlige magemusklene da?

At kosthold spiller en stor rolle det vet jeg, og spiser veldig sunt.

Litt rotete tråd det her, men håper noen vil hjelpe meg.

Jeg er ingen ekspert på trening, og påstår ikke at noen av påstandene jeg har skrevet er riktig.

Bare å rope ut hvis det er noe jeg har misforstått eller hvis dere har noen tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...