Gå til innhold

Reflektor: Arild Hulk Haugen dokumentar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hørte i dag at han har lagt opp som strongman. Veier nå 110 kg og skal løpe marathon.. Han får aldri bestemt seg den mannen...

Jævlig synd det der, for han kunne lett vunnet WSM hvis han hadde holdt koken i noen år. Så motivert og målrettet som han var så har han nok veldig tungtveiende grunner for å gi seg.

"Neste mål blir offentlig gjort veldig snart, men det er kanskje det jeg ser på som den største utfordringen eller omveltningen av meg siden jeg begynte med sport på et seriøst nivå.

Har alt for mange interesser, innenfor flere felt, men ofte blir det ekstremt intenst over en kortere periode til jeg mestrer det bra, å da er jeg liksom mettet. Motstand driver meg." Arild Haugen, den nye siden nordic power. Blir kult og se hva han skal satse på nå.

Annonse

Med Skog og Arild ute er det jo nesten bare Aune igjen... Hvordan tror dere Carl Yngvar Christensen kunne gjort det i strongman? Han slo jo greit ifra seg mot Norgeseliten da han bare var 17 eller noe sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...