Gå til innhold

RYP med Myo-reps


GoldArms

Anbefalte innlegg

Vil anbefale å ta med en/noen øvelse for "external rotation" når du trener såpass mye press. Roing balanserer feks ikke benkpress helt.

Denne øvelsen feks er fin: http://www.exrx.net/WeightExercises/Infraspinatus/CBStandingExternalRotation.html

Takk for tipset, er i grunnen enig med deg, trur jeg kommer til å inkludere det på de treningene jeg kjører utenom ryp programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

jeg skal begynne med ryp nå neste uke, har trent styrke en god stund. men har funnet ut at det programmet jeg brukte som var en splitt ikke gikk an å kombinere med alle fotball treningene jeg har. så mitt spørsmål er: skal jeg begynne rett på ryp for idrett eller ta grunnprogrammet først?

:) har allerede økt en god del i muskelmasse føler at det er litt for mye egentlig med tanke på fotballen. det jeg trenger nå er eksplosivitet og bli kjappere og sterkere,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...