Ida20 Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Hva er egentlig årsaken til at jeg opplever ekstremt søtsug/sult på dager jeg trener? I tillegg til at jeg føler meg ekstremt sliten. Og hva kan jeg eventuelt gjøre for å unngå at dette skjer? Det skjer ikke alltid men ofte, og da spesielt etter tung styrkeøkt på morgenen. Prøver å miste fett og det er ikke så lett når jeg sluker i meg alt jeg finner i skapet😅 Jeg spiste før og etter morgentreningen, drakk masse vann, sov 9 timer... har en bmi rett under 22 så er heller ikke undervektig Spiste dette i løpet av 3 timer (i tillegg til måltider før og etter trening. Etter trening spiste jeg: cottage cheese, fiskekaker, grønnsaker og potet) 1 stor boks cottage cheese med syltetøy 1 proteinbar 1 LITER vanlig melk (jeg er til og med laktoseintolerant...) 😃 Masse riskaker, et par skiver ost 2 svære bananer 1 håndfull druer 1 eple 3 ruter sjokolade 60+g havregryn med melk, smør og sukrin 1 kopp kakao Altså...hva i alle dager er dette tullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurricane_Harila Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Treningen gjør så du bruker glykogen-lagrene i kroppen, som igjen stimulerer apptitten din : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.