Gå til innhold

TN Prozyme selges/byttes bergen


Karoline84

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har 7 poser,uapnet prozyme protein pulver.Alle posene er selvsagt forseglet.

Utløpsdato 08.2013.

pulveret er ett veldig bra protein pulver,men jeg har en del matintoleranser, og det viser seg at jeg ikke tåler søtningsstoffet i dem.. :(

Så vil enten bytte i prozyme el.l. Uten smaktilsetninger.

Noen som er interessert eller vil bytte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte 3kg for 1200kr.

En pose veier 380gr da jeg veiet dem nå.

Jeg vil helst selge alle samlet, og selger dem for 600kr tilsammen.! :)

De er oppbevart i ett mørkt og svalt rom,så kvaliteten er 100% som ny.

Jeg kan like svale rom! Jeg kan gi beskjed over helgen, må høre hva økonomien sier men jeg er litt interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jeg :) Har en boks med whey protein isolate (1 kg, nesten ikke brukt) som jeg kan bytte evt. Søtningsstoffet i den heter cyklamate, tåler du det? Du kan lese mer om pulveret her: http://www.kinsarvik.no/products/31530-vitality-whey-sjokolade-25-kg-protein-isolate.aspx.

Har ikke hørt om det søtningsstoffet før,

Men etter å ha googlet det og lest på wikipedia fant jeg ut at det er ett kunstig framstilt søtningsstoff.

Og det må jeg også holde meg unna.

Skal jeg bytte,må det være ett protein pulver som er uten smak,og uten slike kunstige søtstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om det søtningsstoffet før,

Men etter å ha googlet det og lest på wikipedia fant jeg ut at det er ett kunstig framstilt søtningsstoff.

Og det må jeg også holde meg unna.

Skal jeg bytte,må det være ett protein pulver som er uten smak,og uten slike kunstige søtstoffer.

Skjønner! Vet du hvordan vanilje og banan er på smak? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...