Anonymbruker Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 Hei! Jeg klarer ikke å følge tradisjonell lavkarbo over tid, derfor har jeg formulert en moderat karbohydratredusert diett, men jeg er usikker på om denne planen er realistisk for vektnedgang (for mye karbohydrater?). Er 173 cm og veier ca. 75 kg, vil ned 10-15 kg til sommeren. Har en stillesittende hverdag, men trener mye. Ernæringskonsept: Høyprotein-smartkarbo Fokuser på 80\20 regelen: 80 % - Animalske og vegetabliske proteinkilder, sunne fettkilder, meieriprodukter, egg og kvalitetskarbohydrater (grønnsaker, frukt, bær, brun ris, quinoa osv.) 20 % - Åpne matvalg 4 måltider kan være åpne matvalgsmåltider i løpet av en uke Kaloriinntak: ca. 1500 kcal per dag Treningskonsept: Regelmessig styrke- og kondisjonstrening. 5-7 økter i uka (løping: mellomintensiv økt i sone 3 og høyintensiv økt i sone 4, crossfit, kroppsvekttrening osv.). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.