Gå til innhold

Anonymbruker

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Anonymbruker

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei! Jeg har laget et styrke- og kondisjonstreningsprogram som jeg gjerne ønsker innspill og tilbakemeldinger på. Høyde, vekt og alder: 173 cm, 75 kg og 20 år Hva jeg ønsker å oppnå med treningen: Ned i fettprosent og opp i muskelmasse, vektreduksjon og bli slankere og strammere før sommeren Nåværende form: Middels trent Kosthold: Flink med mat. Mye protein, moderate mengder kvalitetskarbohydrater og sunne fettkilder. Ca. 1500 kcal per dag. Hvile og tid: Flink med søvn. Stillesittende hverdag. Treningsnarkoman.
  2. Hei! Jeg klarer ikke å følge tradisjonell lavkarbo over tid, derfor har jeg formulert en moderat karbohydratredusert diett, men jeg er usikker på om denne planen er realistisk for vektnedgang (for mye karbohydrater?). Er 173 cm og veier ca. 75 kg, vil ned 10-15 kg til sommeren. Har en stillesittende hverdag, men trener mye. Ernæringskonsept: Høyprotein-smartkarbo Fokuser på 80\20 regelen: 80 % - Animalske og vegetabliske proteinkilder, sunne fettkilder, meieriprodukter, egg og kvalitetskarbohydrater (grønnsaker, frukt, bær, br
×
×
  • Opprett ny...